PDA

Zobacz pełną wersję : Honda Civic iSR 1,6 VTEC SOHC



13-02-08, 22:42
Witam,

ponizej przedstawiam Wam moja Hanie;

MODEL: 1995 5D
SILNIK: D16Y2 - Seria
UKLAD DOLOTOWY: Seria
UKLAD WYDECHOWY: Seria
ELEKTRONIKA: Seria
UKLAD NAPĘDOWY: Seria
ZAWIESZENIE: Seria
UKLAD HAMULCOWY: Seria
BODY-KIT: Seria
ŚRODEK: iSR - Seria
CAR-AUDIO: szczelina sony Xplod 6 glosnikow.
MOC: seria 126 KM

Jestem bardzo zadowolony ze udalo mi sie znalezc Hanie w takim stanie i w dodatku z takim wyposazeniem no i ... silnikiem... VTEC daje super wrazenia z jazdy i niejednemu miny rzedna... jak dochodze do 7700 rpm...

http://images32.fotosik.pl/120/a4931a4420bea9c4m.jpg (http://www.fotosik.pl/showFullSize.php?id=a4931a4420bea9c4)

http://images27.fotosik.pl/146/7736a9b79959fd89m.jpg (http://www.fotosik.pl/showFullSize.php?id=7736a9b79959fd89)

http://images31.fotosik.pl/120/3ff162101fb5ce2fm.jpg (http://www.fotosik.pl/showFullSize.php?id=3ff162101fb5ce2f)

http://images24.fotosik.pl/147/ed973697d4a99487m.jpg (http://www.fotosik.pl/showFullSize.php?id=ed973697d4a99487)

http://images23.fotosik.pl/146/f0cac9cded7b1b8cm.jpg (http://www.fotosik.pl/showFullSize.php?id=f0cac9cded7b1b8c)

http://images34.fotosik.pl/120/b0fc4467a6567b63m.jpg (http://www.fotosik.pl/showFullSize.php?id=b0fc4467a6567b63)

http://images31.fotosik.pl/120/ce9d64c37d3ba49dm.jpg (http://www.fotosik.pl/showFullSize.php?id=ce9d64c37d3ba49d)

http://images31.fotosik.pl/120/f771b282cdda1db3m.jpg (http://www.fotosik.pl/showFullSize.php?id=f771b282cdda1db3)

http://images29.fotosik.pl/146/19d906a6f014da28m.jpg (http://www.fotosik.pl/showFullSize.php?id=19d906a6f014da28)

http://images32.fotosik.pl/120/47e24909b74a8d5bm.jpg (http://www.fotosik.pl/showFullSize.php?id=47e24909b74a8d5b)

.:ECIK:.
13-02-08, 22:47
[H]anka zajebiaszcza, zwłaszcze motur :P, tylko ciekawie mnie co to jest :
szczelina sony Xplod 6 glosnikow :roll:

IGOR
13-02-08, 22:59
fajna hondeczka, niech sluzy bezawaryjnie :)
tylko uwazaj zebys niegdzie nie stuknal :wink: czesci zamienne sa drogie... :neutral:
pozdro

Max_Damage
13-02-08, 23:08
ladnie sie prezetuje na zywo:)
pozdrawiam

Janek
13-02-08, 23:08
Sliczna szkoda tylko ze 5cio drzwiowa ale to tylko moje zdanie wiec sie nie przejmuj hehe :mrgreen:
Autko fajowe zwlaszcza silnik :!:
Zrob tyklko cos z tym wydechem (taka rureczka smieszna wystaje), ale nie tak jak ja ze koncowka i tyle bo to tak :shock: wyglada (ja juz mysle nad naprawieniem tej pomylki)

+MarCin+
13-02-08, 23:09
ladniutka sztuka ';]

13-02-08, 23:18
[H]anka zajebiaszcza, zwłaszcze motur , tylko ciekawie mnie co to jest :

to jest radyjko CD....

pozdrawiam

[ Dodano: 2008-02-13, 23:27 ]
co do wydechu to jest to oryginalny... a w dodatku taki jak w VTI - sprawdzalem - duzo wiekszy i z "podporka" tej koncowej rurki. Auto w ogole jest seryjne, bo ja takim troche fanem serii jestem...

pozdrawiam

Fugaci
13-02-08, 23:39
ogólnie te wersje nadwozia tzw. 'angliki' czy jak im nei podobają mi się, ale szczerze gdybym miał możliwość taka mieć to ani bym się nie zastanawiał :) bardzo dobry silnik więc życzę zadowolenia z jazdy :)

Berni
13-02-08, 23:42
Bardzo ładne autko w super kolorze. Fajny silnik. Niech Ci służy.

MacK
13-02-08, 23:56
dawno masz to auto :?:
zdaje mi się że w tamtym roku widziałem takie na giełdzie w załężu k. rzeszowa, też było na blachach z jasła ale może nie to
fajną ma tapicerkę z tymi czerwonymi nitkami ale za 500 pln możesz poswapować z Vti półskórki i wtedy będzie pięknie :grin:
PS antenę w błotniku masz elektryczną :?:

mRoZiOo
14-02-08, 00:51
silnika zazroszcze , najważniejsze ze jestes zadowolony z zakupu. Nie podoba mi sie kolor jedynie...

J-B
14-02-08, 00:58
mnie sie podoba, jkedynie zielony kolor mi już bokiem wychodzi :mrgreen:

Łoś
14-02-08, 01:07
bo ja takim troche fanem serii jestem...

ja troche tez hehe :mrgreen:

fajna furmanka, serducho superrr :mrgreen: niedawno miałem okazje przejechać się taką [H]anką no i powiem że bardzo wygodnie, wszystko pod ręką i nawet nie odczuwałem że jest to już większe auto od mojego żelazka ;) bo ogólnie lubię autka 3 drzwiowe :cool:

bamse
14-02-08, 10:00
no no wyglada calkiem niezle :mrgreen: tylko pogratulowac zakupu, piekny furacz, cale 6,5 miesiaca taka jezdzilem :mrgreen: i wszystko bylo ok, silnik daje rady i faktycznie niejednego zaskoczy :cool: niech sluzy

dymek
14-02-08, 10:01
nie przepadam za tymi modelami ale silnika zazdroszcze chętnie popatrze jak to jeżdzi :wink:

lucky
14-02-08, 12:17
A mnie się podoba. Gratuluje pięknej [H]aneczki... :wink: A silnika to tylko pozazdrościć...

pizmak
14-02-08, 13:00
mi ten model nie przypadł do gustu ale jak patrze na fotki to Twoj egzemplarz nawet ładnie sie prezentuje tylko nie wiem dlaczego...moze spojlerek , moze kolorek :?: :roll:

Fuzi
14-02-08, 14:39
le za 500 pln możesz poswapować z Vti półskórki i wtedy będzie pięknie :grin: sorki za OT ale musze sie spytac, taki jest koszt wpakowania skory?? bo nie kumam,



ja tam nie narzekam, fajnotki no i sie podoba włascicielowi a to najwazniejsz ;)

neon
14-02-08, 16:09
sorki za OT ale musze sie spytac, taki jest koszt wpakowania skory?? bo nie kumam,

sa do kupienia na allegro wyjete wlasnie z wersji vti (fotele, kanapa, boczki)

ceny od 500 do 800zl

np http://www.allegro.pl/show_item.php?item=312628884

MacK
14-02-08, 16:15
a tutaj półskórki
http://www.allegro.pl/item309390469_wne ... 0_kpl.html (http://www.allegro.pl/item309390469_wnetrze_polskorzane_civic_vti_5d_95_ 00_kpl.html)

Tomasz
14-02-08, 20:07
ja tez bym chcial zobaczyc jak to lata :)

ja z moim shamowanym 108 konnym rexem :) wiec jesli bedziesz chcial to oblookamy :) jak to lata :)

15-02-08, 13:15
Witam,

fajnie ze wiekszosci sie podoba.
Faktycznie, co do Anglika to tez go nie szukalem, tylko 3D ale jak ja ujrzalem w takim stanie i z tym silnikiem to sie zakochalem,

co do antenty to TAK, jest elektryczna.

pozdrawiam

7dj83r8f78t4alf8