PDA

Zobacz pełną wersję : Czarne Coupe by Pablo nowa sesja



pablo
03-09-08, 21:58
MARKA:HONDA
MODEL:CIVIC COUPE 16V 95r.
SILNIK:D15B7 jezdzacy na Castrolu 10W60
UKŁAD DOLOTOWY:Seria
UKŁAD WYLOTOWY:Seria
UKŁAD NAPĘDOWY:Seria
UKŁAD HAMULCOWY:Seria
ZAWIESZENIE:lekka gleba:D
ELEKTRYKA:Szyby,Lusterka,Szyberdach
CAR-AUDIO:Przednie głośniki seria(jeszcze)Tył:Sony Xplod i tuba JBL,wzmacniacz Ultra Drive i radio Sony Xplod
ŚRODEK:Narazie seria
INNE:Alu felgi 16" z oponami 205/45/16,lampy przednie angel eyes z xenonami oraz tylne Clear
PLANY:poprawki lakiernicze po zimie,zmiana alu i cos sie jeszcze wymyśli :diabel:
MOC:101KM
OSIĄGI:jak dla mnie mogą być

Berni
03-09-08, 22:25
A co mamy oceniać?? Może jakieś zdjęcia??

barteq_
04-09-08, 08:03
Berni, to były civic pela :grin:

drex87
04-09-08, 09:35
kolego dawaj zdjecia to bedziemy komentowac bo na razie nie ma co

pelo69
04-09-08, 13:08
miodzio qupeta, już wcześniej opisana u byłego właściciela Pelu :) po prostu Honda ...

Berni
04-09-08, 21:52
Berni, to były civic pela
Mimo wszystko chętnie obczaiłbym jak wygląda teraz, może jest już np. różowa :wink: Ale tak powaznie, to skoro to fura po Pelu, to już założenia mi się podoba :mrgreen:

Rogal
04-09-08, 22:09
czytaj !! -> http://www.hondapodkarpacie.pl/viewtopic.php?t=2655

Pelu
05-09-08, 16:53
Autko super przeciez Byla "Moja" super wyglad "moja stylizacja"

dymek
05-09-08, 17:22
oby terażniejszy właściel kontynuował twoją inwencje bo jak sie dowiemy że NIe to będzie wycieczka do Bydgoszczy :twisted:

pablo
05-09-08, 22:49
dym3k zapraszam jestesmy chetni tu w bydgoszczy na nowych gosci :-D

cichy
05-09-08, 22:53
fura znana i piękna...dbaj o nią!!!

pablo
05-09-08, 23:02
oczywisie zamierzam zmienic silnik na jakis mocniejszy,dolot i uklad wydechowy na 4-2-1 no i ogolnie poprawki lakiernicze :-D

Janek
06-09-08, 09:01
Co tu wiecej pisac :idea:
Ja koledze juz gratulowalem zakupu :mrgreen: :mrgreen:
Dbaj o nia, a ona niech cie wozi po wsze czasy hehe
pozdro

ciastek
08-09-08, 20:08
Jak dla mnie na duży plus, że qpe a do tego czarne :mrgreen: na minus niestety ringi z przodu + diodowe z tyłu które wg mnie mają się nijak do szeroko rozumianego JDMu :wink: No ale nie każdy musi robić auto na ten sam styl... Tak czy siak gratki jedynego słusznego wyboru spod znaku -->H<-- :mrgreen:

wnucor
08-09-08, 20:45
z tego co wiem to Honda jest rzadkoscią w Bydgoszczy :D a teraz ex fura pela bedzie sie wyrozniac z tlumu. gratuluje udanego zakupu i dbaj o nią :P niech klubowicze Bydkoskiego Klubu Bawarek zrozumieją ze zrobili blad i przezucą sie na Hondy :D pozdro i powodzenia w modach :)

pablo
10-09-08, 00:48
no nie wiem coraz wiecej jest aut z takim znaczkiem u nas

Janek
10-09-08, 16:05
Wiec tak trzymac :!:

pablo
09-01-09, 18:54
http://images28.fotosik.pl/312/8af88062cb5efa5emed.jpg (http://www.fotosik.pl)


http://images28.fotosik.pl/312/0fce98c7556569c4med.jpg (http://www.fotosik.pl)



http://images31.fotosik.pl/433/314b1a032cc1ede9med.jpg (http://www.fotosik.pl)

Pelu
09-01-09, 18:59
no bardzo piekna Honda Wiadomo kto JA tak ladnie zrobil ehhehe

pablo
09-01-09, 19:03
wiadomo wiadomo ale z tymi czarnymi alu bedzie ladniejsza

pablo
09-01-09, 19:08
http://images33.fotosik.pl/438/f46e425688c94613.jpg (http://www.fotosik.pl)



http://images30.fotosik.pl/312/d9d453087e023678.jpg (http://www.fotosik.pl)

albo te biale albo czarne jak myslicie??

cichy
09-01-09, 19:17
też chciałbym mieć takie dylematy.... :oops:

Jak dla mnie tylko i wyłącznie TenzoR DC-6 czyli te czarne :!: :!: ...moje marzenie :-)

Max_Damage
09-01-09, 19:41
białe zalatują trochę germanem(choć sam miałem podobne na Civicu i nie wyglądały źle)
czarne zdecydowanie lepsiejsze:D

fajna jest ta niebieska qpeta z jednego zdjęcia tylko czemu tak nierównomiernie obniżona?

longer
09-01-09, 19:44
popieram przedmówce cichego w 1000% te czarne są mega i na pewno dodadzą tego czegos........

crupez
09-01-09, 20:08
Haaaa, byly cukiereczek Pela :-D

cichy
09-01-09, 20:13
Haaaa, byly cukiereczek Pela :-D


noo...jak widać w dobre ręce trafił!

Markus89
09-01-09, 22:01
Ta czarna fela jest mega!! W swoim przyszłym projekcie (już nie przy Concerciaku) taką widzę :D

bartosz
09-01-09, 22:24
noo ja bym tez brał Czarne :-D zajeb.iscie bedzie wyglądała Qpa :cool:

pablo
09-01-09, 23:16
jesli chodzi o ta niebieska qpete to ona miala przod podnoszony bo nie dalo rady nigdzie jezdzic


a fele chyba wybiore czarne choc widzialem juz biale tez na czarnej qpecie i zle nie wygladalo

pablo
09-01-09, 23:27
http://images42.fotosik.pl/47/11cb3240894546d8med.jpg (http://www.fotosik.pl)


http://images45.fotosik.pl/47/3b258585699711e8med.jpg (http://www.fotosik.pl)



http://images32.fotosik.pl/433/6fd5d94010bfc024med.jpg (http://www.fotosik.pl)

pablo
09-01-09, 23:40
i jeszcze pare fotek :-P :-D

Benior
09-01-09, 23:41
Pablo edytuj posty :!: :-P

A co do "kupety" to widać ze trafiła z dobrych rąk w dobre ręce.. ;) Oczywiście ze czarne fele.. :!: Wpadnij kiedyś do Nas na spota i się pochwal...:P Aha i mam pytanie.. czy na tych alusach (bodajże borbet-ach) są zimówki czy zdjęcie było robione w okresie letnim.. :?: :-P

pablo
09-01-09, 23:44
zdjecia byly robione w okresie letnim a na spota bym przyjechal ale troszke daleko mam do was

pablo
10-01-09, 23:09
http://images41.fotosik.pl/48/65047c8cf5842996.jpeg (http://www.fotosik.pl)


nowy nabytek do Hani :-D

pelo69
11-01-09, 13:29
ładna kiera :) a do takiej nabe i takie tam rzeczy też potrzeba ??

pablo
11-01-09, 14:56
potrzebna tylko naba to jest koszt ok.70zl

no i przyszedl czas na felgi dalem domalowania bo jeszcze troche $ trzeba uzbierac na nowe ale teraz mysle ze zle nie wygladaja


http://images47.fotosik.pl/90/37bb94423e3d9645med.jpg (http://www.fotosik.pl)


mRoZiOo : używany opcji "zmień" nie piszemy posta za postem . Następnym razem ostrzeżenie :)

mRoZiOo
23-03-09, 23:26
bardzo ładny kolor, podoba mi się :mrgreen: może sie ciekawie prezentować przy czarnej budzie

Stasiek
24-03-09, 08:02
A jaki to rozmiar?

A ha już znalazłem że to 16"

Ładnie ładnie to wygląda - dobrze że nie czarne :grin:

qmax
24-03-09, 09:26
dobry grafit nie jest zly :P ladnie wyglada :) o wiele ladniej niz czarne, ktorych juz masa jezdzi po miescie

mRoZiOo
24-03-09, 23:58
dobrze że nie czarne

o wiele ladniej niz czarne,

popieram, czarne są mega burackie! :570:

pablo
28-03-09, 21:02
jutro postaram sie wrzucic fotki felg na Hani

wnucor
28-03-09, 21:11
Stasiek napisał(a):
dobrze że nie czarne

qmax napisał(a):
o wiele ladniej niz czarne,


popieram, czarne są mega burackie! :570:

wypraszam sobie !!! o gustach sie nie rozmawia :D

Benior
28-03-09, 23:59
o gustach sie nie rozmawia :D
Chyba że chodzi o auta.. :-P

Fele w ładnym kolorze.. ;) Dodaj fotki jak leżą na aucie :cool:

pablo
29-03-09, 16:44
a oto i fotki :arrow:

http://images37.fotosik.pl/89/f2bf8e9c8c41696emed.jpg (http://www.fotosik.pl)


http://images40.fotosik.pl/89/11323413fd84eb21med.jpg (http://www.fotosik.pl)

wnucor
29-03-09, 17:09
bardzo fajnie pasuja felunie do koloru auta. modzik na + :) pozdrawiam

Fugaci
29-03-09, 17:20
No mi tez się bardzo podoba :)

Dobrze, że dbasz o coupete :)

wiewioor
29-03-09, 19:02
kolorek ok, felgi ok, :arrow: podsumowując - OK :)

Max_Damage
29-03-09, 20:54
o wiele lepiej wygląda ten kolor alu niż czarny mat!!
gratuluje dobrego wyboru

francuz
29-03-09, 23:00
Ładniutka ta coupetka, felunie ładnie na niej wyglądają ,zmiana kolorku na plus :grin:

IGOR
29-03-09, 23:13
ładniutko się felunek prezentuje, gratuluję udanego malunku :)

JaCa
29-03-09, 23:45
wszystko elegancko się komponuje ;)

pablo
30-03-09, 22:54
No mi tez się bardzo podoba :)

Dobrze, że dbasz o coupete :)


jak poprzedni wlasciciel to i ja tez dbam bo jest o co :grin:

costa brawa
30-03-09, 23:05
wlasnie dzis u mnie chlopaki malowali takim grafitem detale .. zrabiscie wychodzi to .. szkoda ze juz letnie mam zalozone bo bym tez sobie przemalowal :D
bardzo fajnie grafit wyglada do czarnego - ciekawy pomysl :)

W3odnik
30-03-09, 23:12
Byłem ciekawy końcowego efektu :-D wygląda Super!

pablo
16-11-10, 21:15
To trzeba troche odświerzyć temat o to kilka zdjec

http://images43.fotosik.pl/390/3ceb43a6a5a4d405med.jpg (http://www.fotosik.pl)

http://images43.fotosik.pl/390/8e9d3bd62b81a5c2med.jpg (http://www.fotosik.pl)

cHoPiN(mrSpeeD)
16-11-10, 22:02
Felgi sa zajebiaszcze.... ;) tylko pozazdrościć... sam na taki wzór poluje...

___________________________________

http://img263.imageshack.us/img263/6641/minijg.jpg My EG4

Rogal
17-11-10, 08:06
wygląda niezle

Kulas
17-11-10, 15:35
Ładniutka :)

pablo
07-02-11, 22:22
http://images47.fotosik.pl/608/6e8aba7df44a0e95med.jpg (http://www.fotosik.pl)

Taka mala modernizacja z mojej strony:D:D:D:D:D

KamilM
07-02-11, 22:31
Taka śmiechowa ta pokrywa, ale mnie się podoba! :D

pablo
07-02-11, 22:34
mialo byc cos innego niz wszyscy no i wyszlo jutro wrzuce jak to sie prezentuje na silniku

Tomek
10-02-11, 12:07
Dobry pomysł :) fajnie wygląda, ja bym jeszcze znaczek H zamalował na czarno :) żeby tylko domokun był biały :P

7dj83r8f78t4alf8