+ Odpowiedz w tym wątku
Pokaż wyniki od 1 do 1 z 1

Wątek: Dane eksploatacyjne Honda Civic 1991-1996

  1. #1
    Moderator Awatar francuz
    Imię
    Dawido
    Dołączył
    Mar 2008
    Mieszka w
    JASŁO
    Auto
    <EP3> Type R
    Posty
    2,714
    Time Online
    27 d 14 h 32 m

    Domyślnie Dane eksploatacyjne Honda Civic 1991-1996

    Dane eksploatacyjne HONDA CIVIC -
    modele od listopada 1991 do modeli 1996


    Zalecane płyny:
    Olej silnikowy ( z filtrem ) 3,3 dm3
    Automatyczna skrzynka przekładniowa:
    - z dźwignią sześciopołożeniową 2,4 dm3
    - oprócz wersji sześciopołożeniowej 2,7 dm3
    Mechaniczna skrzynia biegów 1,8 dm3
    Układ chłodzenia 4,4 dm3

    Układ zapłonowy:
    Cewka zapłonowa
    rezystancja uzwojenia pierwotnego
    - silnik D13B2 0,5 do 0,7 Ω
    - silniki D15B2, D15B7, D15Z1 oraz D16Z6 0,6 do 0,7 Ω
    rezystancja uzwojenia wtórnego
    - silnik D13B2 4,4 do 21,6 Ω
    - silniki D15B2, D15B7, D15Z1 oraz D16Z6 3,2 do 19,8 Ω
    Rezystancja modułu sterowania zapłonu 1,1 do 3,3 Ω
    Długość minimalna szczotek alternatora
    - Nippondenso 1,5 mm
    - Mitsubishi 5,0 mm
    Kąt wyprzedzenia zapłonu [ bieg jałowy ]
    - silnik D13B2 20° &#177; 2° przed GMP
    - silniki D15B2, D15B7, D15Z1 oraz D16Z6 16° &#177; 2° przed GMP
    NGK - odstęp elektrod 1,1 mm

    Ugięcie paskówompa wspomagania układu kierowniczego
    - pasek nowy 6,0 do 9,0 mm
    - pasek używany 8,0 do 12,0 mm
    Alternator (wersja bez klimatyzacji)
    - pasek nowy 5,5 do 8,0 mm
    - pasek używany 7,0 do 10,5 mm
    Alternator (wersja z klimatyzacją)
    - pasek nowy 5,0 do 7,0 mm
    - pasek używany 6,5 do 10,5 mm

    Układ hamulcowy:
    Grubość minimalna okładziny wkładki 1,6 mm
    Grubość minimalna okładziny szczęki 2,0 mm
    Skok dźwigni hamulca awaryjnego 6 do 10 zębów zapadki

    Prędkość obrotowa biegu jałowego:
    Silnik D13B2 800 &#177; 50 obr/min
    Silnik D15Z1 700 &#177; 50 obr/min
    Silnik D15B2 810 &#177; 50 obr/min
    Silnik D15B7 750 &#177; 50 obr/min
    Silnik D16Z6 750 &#177; 50 obr/min

    Zawartość max CO na biegu jałowym:
    Silnik gaźnikowy D13B2
    - z katalizatorem 0,5 %
    - bez katalizatora 1,0 %
    Silniki z wtryskiem paliwa
    - z katalizatorem 0,1 %
    - bez katalizatora 1,0 &#177; 1,0 %

    Luz zaworowy:
    - zawory dolotowe 0,18 do 0,22 mm
    - zawory wylotowe 0,23 do 0,28 mm
    - ugięcie linki przyspieszenia 10,0 do 12,0 mm
    Kolejność zapłonu 1-3-4-2

    Skok tłoka:
    - silnik 1343 cm3 76 mm
    - silnik 1493 cm3 84,5 mm
    - silnik 1590 cm3 90 mm

    Stopień sprężania:
    - silnik 1343 cm3 9,0
    - silnik 1493 cm3 9,2 (bez VTEC) lub 9,3 (VTEC)
    - silnik 1590 cm3 9,2 (VTEC)

    Moc maksymalna:
    - silnik D13B2 - przy 6300 obr/min 55 kW [ 75 KM ]
    - silnik D15Z1 - przy 5500 obr/min 66 kW [ 90 KM ]
    - silnik D15B2 - przy 6000 obr/min 66 kW [ 90 KM ]
    - silnik D15B7 - przy 5900 obr/min 74 kW [ 101 KM ]
    - silnik D16Z6 - przy 6500 obr/min 92 kW [ 125 KM ]

    Maksymalny moment obrotowy:
    - silnik D13B2 - przy 3100 obr/min 103 Nm
    - silnik D15Z1 - przy 4500 obr/min 129 Nm
    - silnik D15B2 - przy 4700 obr/min 119 Nm
    - silnik D15B7 - przy 5000 obr/min 124 Nm
    - silnik D16Z6 - przy 5200 obr/min 142 Nm

    Ciśnienie sprężania:
    - nominalne 1,28 MPa
    - minimalne
    - silniki D15Z1 oraz D16Z6 1,14 MPa
    - silniki D13B2, D15B2 oraz D15B7 0,93 MPa

    Termostat:Temperatura początku otwacia
    - silnik D15Z1 80 do 84°C
    - pozostałe 76 do 80°C
    Temperatura pełnego otwacia
    - silnik D15Z1 95°C
    - pozostałe 90°C

    Źródło: http://www.civic5g.pdg.pl
    Ostatnio edytowane przez francuz ; 05-06-13 o 22:48

+ Odpowiedz w tym wątku

Informacje o wątku

Użytkownicy przeglądający ten wątek

Aktualnie 1 użytkownik(ów) przegląda ten wątek. (0 zarejestrowany(ch) oraz 1 gości)

     

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów